joo

Åh, kul med jävla soleksem över hela ansiktet. Jag tror jag solade lite för länge imorse, och all min foundation är slut så kan inte gömma det heller. Ska nog låna av mamma, en positiv grej när man är hemma, allt finns.
Ikväll åker jag till Finland med båten, vilket suger, för att vi åker åbobåtarna vilka är dom tråkigaste båtarna i världshistorien, och det blir ännu värre när man går in på taxfree och ser all billig alkohol men sen kommer på att man bara är 17 år, 8 månader och 10 dagar gammal. Men däremot äter vi alltid god mat på båten, och jag har laddat ner massa bra filmer som jag kan se om det blir tråkigt.
Detta var allt för idag, jag är alltid positiv och glad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0