jobbjobbjobb

Idag jobbade jag, och imorn blir det jobb också. Försöker jobba så mycket extra som möjligt, så jag får lite cashmoneeyy så jag kan shoppa! Just nu har jag 0 kr, tror jag ska ta o tigga pengar lite av morsan. Lön kommer inte förrens 25 augusti..

Idag fick jag en jätte fin halsband av syrran, tack! Hon dissade mig igår så jag tror hon kände sig lite skyldig. Men det gör inget! Och idag vägde jag mig, och jag har gått ner 2 kilo, så jag ska nog fortsätta med min cola light och pop corn diet .. :)

Och jag blir aas glad, jag hittade massa japanska artister på spotify! Jag letade förut men hittade inget, så jag trodde att de inte hade det alls, men igår så lyckades jag!
Men nu ska jag ta och lägga mig, börjar jobba 10 imorgon så måste komma upp tidigt imorgon. Och på söndag börjar jag 7, så då måste jag upp ännu tidigare.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0