I thought it was kinda sad cause I was kind of pleased.

Jag  brukar vara rätt ironisk av mig, men det här är ju lite för mycket. Fast ganska roligt på samma gång. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Jo. Sitter i stugan och har träningsvärk i rumpan. Jag var och gymmade igår, ska börja gymma två gånger i veckan nu, får se om det håller. Och jag tänkte sluta äta onyttigt. Hahah, det lär ju inte gå, men man kan ju alltid försöka. Åker hem till Sverige på lördag, och ikväll kommer småsyskonen hit, de har varit hos sin mamma. Synd att jag åker hem så snart, för jag hinner se de så lite.. Men jag ska jobba, om donken nu kan ta höra av sig nån gång.. Hur svårt kan det vara egentligen? Och fy fan va tiden går fort. Om en månad fyller jag 17, och sen börjar skolan igen. Men fan va skönt, då är det inte så länge kvar tills jag fyller 18, och kan göra vad som helst. GUD VAD JAG LÄNGTAR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0