happ

Halloj. Vet inte vad som händer i mitt liv just nu, liten blandning av inget och inget. haha. Känner mig som jag ser ut idag, som skit alltså. Vilket är konstigt eftersom jag inte gjorde nånting skadande igår, som till exempel drack.

Jag längtar verkligen tills skolan börjar igen, men jag vet inte om jag borde, det kommer ju inte bli samma som förut. Men underbart kommer det nog bli endå. Hoppas vi i alla fall.  

Att ha en kille/tjej verkar vara inne nu så om du är intresserad så mejla [email protected] tack. Eller inte. 
Relationer funkar ju inte för mig, jag verkar ju skrämma iväg alla, killar och kompisar included. Jag tycker att om man säger att man ska höra av sig så får man göra det också. Såå fuck this shit, om nån känner att det är värt att ha mig som vän är det bara att höra av sig, jag har hört av mig tillräckligt. Tackar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0