Donken for life.

Hejhej, imorgon blir det första dagen på jobbet, donken! Jag börjar sju och slutar fyra, vilket innebär nio timmar av arbete med två raster. Ganska jobbigt kommer det nog bli. Menmen, bra att jag har nåt att göra i alla fall, eftersom alla har lämnat mig och är på landet/norrland/seglar, och vissa svarar inte när man ringer.. Så jaja, så roligt är det i Stockholm, kanske borde stannat i Finland. Aja, här har jag i alla fall syrran.. <3

Menmen, det är knappt en månad kvar tills skolan börjar, och jag måste säga att jag har aldrig varit gladare för det. Fan vad jag saknar småbo och folket, kommer bli as nice! + att jag får samma rum som i ettan och vi ska få massa ettor som vi kan mobba! Det blir perfekt. Men nu ska jag sova, annars kommer jag nog aldrig komma upp imorn.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0