allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Jaop, kollade tillbaks lite i min blogg, och fiifaan vad deprimerande. Väldigt negativt. Så det ska det bli lite ändring på tänkte jag. Ska bli Postellanen (positiv ella turkkinen). haha. Nej men kände faktist att jag kanske har varit lite för negativ, tackar Annika för upptäckten! :P 
Så lite positivt; Jag fyller år om 15 dagar! Jag vet inte vad jag ska göra den dagen, eller vad jag önskar mig. Spa kanske? Förra året åkte jag på Yasuragi med mamma, skulle va as nice med spa igen. Eller typ åka till Japan eller New York skulle va nice också, det sa jag till mamma, men hon tyckte inte att det lät så jävla nice.. :P

Och det är minde än en månad kvar tills skolan börjar igen, som jag kanske har skrivit några gånger men jag saknar småbo så sjuuukt mycket.

Idag träffade jag Fanny och Moltas, naturare asså.. Så nyttiga de ska vara, förutom att Moltas dricker öl 24/7. Imorgon ska jag till stan och träffa syrran, sen blir det jobb, 16-21.

Och det här blev väldigt flummigt..


Kommentarer
Postat av: Fanny

men hallå? xD sen när blev vi nyttiga? x)

2010-08-02 @ 12:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0