¤

Bloggtorka.. ? Haha groovt. Nej men jag har varit duktig och jobbat så mycket, så jag har knappt haft tid till att sitta vid datan. Och jag har inte så mycket att skriva om i egentligen. Har inget i mitt huvud just nu, och har inte gjort något speciellt, förutom att jag gick pride paradens sista bit med Matte. Och så fyller jag år på fredag, får se vad händer då, troligtvis inget speciellt då heller, grannarna blir bjudna på kaffe, och jag får presenter. Och jag vill ha en tårta.
Japp och det var allt för den här gången, nu ska jag se film med lilla pu, lillesyrran.


Kommentarer
Postat av: Martina

nu får du ta och uppdatera lite tycker jag

2010-09-05 @ 20:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0